10 septembrie 2010

Sun & Craziness!


Heeeeh, am cam luat o pauză de ceva luni bune, but I'm back! (^_^)
Wow, s-au schimbat atât de multe de când n-am mai postat. Citesc problemele de atunci şi realizez cât de simplu s-au rezolvat toate.

Well, yeah, s-a cam dus şi vacanţa, vara ne-a părăsit de mult, iar şcoala bate la uşă. Dar e încuiat! (0_~)

Cred că pot spune că a fost cea mai cool vacanţă evar! Pentru prima dată n-am mai stat 99,99% din timp la ţară, şi chiar am făcut în mare parte tot ce plănuisem. Am fost destul de mult pe drumuri: diverse destinaţii -> casă -> alte destinaţii [nu finale! :)) ].

Prima parte a vacanţei a fost mai mult vegetare, fie că era acasă pe net, fie la bunica la TV. Apoi am plecat in tabără la munte unde, dacă mă gândesc bine si fac abstracţie de anumite întâmplări [destul de multe anumite intâmplări (¬_¬)" ] a fost chiar distractiv.
Când nu eram la program [tras cu arcul, tiroliană sau construit de adăposturi în pădure] stăteam în cabană jucând NFS Shift pe PSP'ul unui tip... asta pana am facut bătături la ambele degete şi intram in parapeţi :)).
Nu au lipsit nici glumele de cabană, gen să punem gheaţă pe Seba care dormea, sau să o ţipăm la Alexandra la 3 noaptea [ea săraca dormea de la 1].

După am fost in Grecia-Creta [family], unde am făcut bungy-jumping de pe o macara!






ño! ahaha, asta rămâne în istorie!

Acum nu-mi rămâne decât să aştept înlăcrimată începutul şcolii... m-am resemnat puţin că sunt a 10-a acum [10G wow! (O.o) ].

Ah da! Remember the guy from the last post? A ieşit mai mult decât ok! (^_^) El mă tot speria la munte!
Cred că întradevăr gândeam MULT prea mult... (¬_¬)" [I still do. haha! ]

Photos here: CLICK!


:)) Jalapeño video:




~ Post just for Queen! (^.^) heh heh

[10.09.2010]

1 comentarii:

Queen spunea...

Awwwwww.
Thank you, hun !
Ce s`ar face saracutul tau blog fara mine! :))

>:D<
Cel mai tare weekend a fost..ala de la munte..
<3<3

School sucks!!

Trimiteți un comentariu