21 februarie 2010

Revue



Uhlala, cat a trecut (U_U)"

Am fost destul de busy si nu am avut timp[sau inspiratie] sa scriu ceva...

Well, inca ma lupt cu profii [parca toti sar numa' pe mine] si sunt inca in grafic cu absentele A_A

Joi am dat testul pentru bursa in Japonia, nu ca ash fi avut vreo sansa gen 0.000001%, nu, nici atat! Am participat sa vad cu ce se mananca, la ce nivel sunt ex & stuff...

Nici nu mai zic ca ma uitam la primele ex ceva gen: 'hmmm (-_-)""" hai ca raspund b) ca e mai usor de facut semnu' asta!'

OoOoookay! Am luat 4.83, btw, si nici n'a fost cea mai mica nota ^_^


In rest m'a mancat **** sa ma inscriu la niste concursuri la engleza, si sunt stresata ca n'o sa'mi iasa nimic!


Oh!!! Si am inceput pregatirile pt festival!!! Festivalul Japonez al Liceului Creanga!!! Yeppy! q(^_^)p

Sunt la workshop de origami/kirigami/ns ce, de furoshiki[impaturit cadouri] si pentru spectacol la dans. E pe 13 martie, intrare libera!!!
Sh am gasit ceva super cool:
1. click ^
2. asteptati sa se incarce
3. press play
4. misti mouse'ul!
TADA!!! (^_^)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu