28 februarie 2010

Pyjamas Party



Dupa o luuuuunga dezbatere cu mama, am triumfat!!! => am ramas acasa in week'end ca sa ma duc la dansuri pt festival.

Vom face 2 rutine, un dans traditional japonez[tokyo ondo] si unul modern[soran happiness].


Si cum am ramas acasa => sambata seara eram singura CUC! (O.O)'' SCARY!!! => Pyjamas party!!!

Am sunat'o pe Alex, care era mai mult decat doritoare sa participe, apoi pe Irina, care ni s'a alaturat cu acelasi entuziasm...

Dupa ce am terminat cu dansurile [apx 6:20] am fost la Sudului s'o astept pe Alex, apoi la Brancoveanu sa o asteptam pe Irina...

OOOKAY!!!

Toate bune sh frumoase pana am sunat'o pe Irina: 'Unde esti???' 'Mai am 2 statii, sa ma asteptati la curba'

O.O SHOCK! Mertoul[unde eram noi] nu are curbe... Irina noastra venea cu masina! ^_^
Asa ca am fugit prin ploaie[traznete si fulgere] sa ajungem in statie, sa ne urcam in aceeasi masina cu Irina [nu vreau sa stiu cat m'a injurat Alex pt asta]


Apoi am mers la Mega, I mean, ce'i o seara a fetelor fara fastfood??? [si bere, si choco ^.^]

Anyway, am ajuns acasa, am cautat cca 3 ore un film de groaza, si apoi subtitrare [pt ca Alex descarcase The Grudge 2, si eu cautam sub pt 1, si nu stiam ce pnm are...] Si pe langa asta ne speriam si de orice zgomot, apoi de propriile tipete, and so on...


Una peste alta a fost fun, am poestit ce copii tembeli eram pe vremea gradinitei si am vizionat un film. [la care Alex a adormit dupa 30 min]

De dimineata bineinteles k mademoiselle ^ nu avea somn, si ne'a trezit la 12 [ne culcasem la 4] cu fosnituri de pungi & stuff! (-_-)''

Pe la 5 a venit mama si ne'a auzit i timp c imitam o voce[groasa] din The house bunny, iar ulterior m'a intrebat 'Ai invitat baieti??? -_-''


Mai sunt 7 min de iarna... Sping is comming!!! (^_^)
Maine cumpar martisoare... hmmm... greu...

Well, love ma' girls (^.^)

Soran happiness[modern dance]:


3 comentarii:

Irina* spunea...

NENAAA!! >:)

Da, a fost fain. xD

Queen spunea...

Mda.Chiar te`am injurat la faza cu autobuzul =]]

Funny pj party ;>

Lina spunea...

yeah,eu oricum n-am venit...

Trimiteți un comentariu