24 ianuarie 2010

Angels cradle


Well, azi a fost o zi foarte... boring!
Pe langa faptul k m'a durut gatul groaznic, desi nu stiu cauza, m'am trezit si devreme [^] si am fost adormita toata ziua.
Okay... (=_=)'
Totusi, momentul in care ziua mea de duminica s'a dat dracu' a fost cand Lina mi'a amintit la 8pm ca avem un proiect la istorie pentru maine, si Alexa ca dam test la logica! Damn!
q(>_<)p
In consecinta am pierdut apx 3 ore cautand materiale despre islamism si musulmani si femei-fantome si moschee. Dar cum nu se poate sa nu incorporez si ceva fun in tema mea absolut oribila, am strecurat si cateva poze din Clona[telenovela cu subiect oriental], deh, aratau mai bine decat pozele originale ^_^
Ah, si pana sa aflu teribilele vesti [^] m'am uitat la The Last Mimzy. Surprinzator cum un iepure de plush poate cauza atata agitatie! Totusi, e benefic sa urmaresc si filme nonhorror din cand in cand, heh heh!

Anyway, am gasit un song genial pentru alarma, care imi va indulci diminetile saptamana asta ^.^
Este mult mai lent decat ce ascult de obicei, insa il prefer peste fosta mea alarma [rock], ce nu facea decat sa ma umple de nervi si sa ma culc la loc (-_-)''
So: Sweet mornings from now on!



PS: I want V.A.C.A.N.T.I.O.N.! q(>.<)p

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu