30 ianuarie 2010

Don't worry, be happy!


Well, n'am mai scris de marti, but that's ok! N'am omis prea multe (-_-)'

Miercuri a fost absolut banala => n'am auzit ceasu', m'am trezit la 2, sh uite asa am ramas cu media neincheiata la TIC... like i said: absolut banala!
Oh da, si multumesc: Alexa, Raluca, Liviu, Irina, sh oricine m'a mai ajutat sa termin desenul!!! (^.^) Big hugz!
Joi am ajuns la timp la scoala [Aleluyah!] pentru serbarea de la engleza, ca sa ma duc la sfarsit la profa "Stiti, pe mine nu m'ati strigar inca" -> "Aolo... de tine am uitata... lasa, nu mai citesti. Te superi??? *puppyeyes*" -> "NUU! Nicio problema ^_^ [q(>.<)p grrrr]" La japo ne'a pus un film/anime/amv [ce'o fi fost] absolut adorabil numit Ponyo (^.^).

Era despre un copil care a gasit ceva, o corcitura gen sirena+broasca+meduza+roz+adorabil=Ponyo. Nu va pot spune daca are happyending, pentru ca profele au decis ca meritam sa avem o tema de gandire/stres in vacanta, asa ca cealalta jumatate din film il vedem dupa vacanta! (^_^)

La romana a fost absolut insuportabil. Am suportat cu greu primele 4 scurtmetraje din vremea lu' ceasca, dar cand a inceput un film in bulgaro-maghiaro-rusa despre tarani de 2 ore am crezut ca'mi trag un glonte'n cap!


Si cu 'tot raul spre bine', azi nu m'am dus la scoala si cand m'am trezit la 3 am sunat'o p alex: "Alo?" "Alo, da, vezi ca vrea dirigu' sa vorbeasca cu tine, uite'l!!!". Okay... I was like: WTF JUST HAPPENED!? O.O Apoi, dirigu' la aparat: "Unde esti? X_X "[mai avea putin si maraia] "A-a-acasa... (=_=)'' Dupa ce m'a aburit vreo 2 minute, mi'a zis sa ma duc la scoala. Yeah, right! Alta treaba n'aveam! (U_U)




Btw, scotocind youtube'ul, am gasit acest video absolut genial! o_o Lasati'l sa se incarce...





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu