30 ianuarie 2010

Tomorow...


Tomorow I'll be gone!
Pe bune, maine plec la munte pt o saptamana (^_^)
Merg singura in vacanta la Azuga. Nu cunosc pe nimeni, dar sper sa ma imprietenesc repede, si cel mai important sa ma intorc in one piece! heh heh (=_=)"

Mi'am facut un fel de lista, ca cea de anul nou 'In acest an vreau sa...'
Doar ca e... IN ACEASTA SAPTAMANA VREAU :
sa citesc "Romeo&Juliet" [nu stiu cat timp o sa am pt asta]
sa invat sa ma dau cu snowboard'ul
sa'mi fac noi prieteni
sa fac muuulte poze! [imi propun mereu sh nu reusesc (-_-)"]
sa'mi invat la bio[asta pt duminica ,>.<,]
sa nu'mi rup picioarele incercand sa indeplinesc ☺2
sa vad Avatar, de preferat la IMAX [mda, eu sh juma' de Bucuresti!]
sa lenevesc vreo 2-3 zile [nu stiu dak e realizabil ,>.<,]
sa pap o lollipop gigantica!!! (^.^)

Putting that aside, check this out!
Este cel mai sweet video ever! Just made my day! (♥_♥)




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu