04 martie 2010

Meaningless: Wonderland

V'ati gandit vreodata cum lucrurile isi pierd semnificatia si devin irelevante, ilogice si chiar deranjante?
.
Cum ar fi un lucru pe care nu l'ai facut la timpul potrivit, dar incerci din rasputeri sa ajungi din urma acel moment ce se indeparteaza cu fiecare secunda?
.
Iar apoi, cand esti absolut hotarat ca vei infrange statisticile si totul va fi exact asa cum ar fi fost daca ai fi trait momentul respectiv in secunda ideala, totul isi pierde insemnatatea! Nu mai are nici un motiv, si realizezi ca totul a fost pierdut exact in secunda cand l'ai ratat, ca niciodata nu'l vei putea recapata.
Si abia atunci constati ca, in fond, nimic n'a avut vreo logica si totul a fost intors pe dos inca dinainte sa ratezi totul...
.
Mda, nu stiu cat ati inteles din scurta/rara/uimitoarea mea teorie, but that's how I feel RIGHT NOW!

Maybe, in the end, this realy is Wonderland.
Think about it, care este ultimul lucru perfect logic si plin de intelesuri?
Aproape tot ce'a fost azi a fost ilogic, aproape ireal...
Toate glumele la care am ras, nu aveau nici un inteles, dar totusi m'au binedispus
Toate gesturile pe care le'am facut, poate au fost complen lipsite de necesitate, menite sa'mi epuizeze energia fara vreun folos, dar m'as fi simtit nemiscata fara ele
Toate cuvintele pe care le'am scris, probabil nu le voi citi a 2'a oara si nici nu ma vor ajuta cu altceva decat ca mi'au consumat inutil cerneala, dar m'au facut sa'mi urmez o rutina inceputa de prea mult timp, fara de care si mai probabil m'as plictisi...



[ I found myself in Wonderland ]
[ Get back on my feet, on the ground ]
[ Is this real?Is this pretend? ]
[ I'll take a stand until the end ]





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu