28 martie 2010

Rolling, sweet, BASTARDS!


Cum am planuit toata saptamana, azi am iesit in lume... Okay, faptul ca briliantul nostru plan a deviat de la a merge la Alice in Wonderland, la a merge la un film oarecare, la a iesi in parc, si finally am decis ca o sa mergem in parc, Cismigiu [ca tot canta corul liceului acolo...], cu rolele (^_^).
I mean: HALLELUJAH!!! De cand s'a extins Ecuatorul tot vreau sa ies cu rolele...
.
Mda, exceptand intarzierile de rigoare[nu se putea fara] am ajuns si in Cismigiu, unde, BAM! Se faceau plimbari cu trasura pe aleile de 2m latime ale parcului+++++ caii aia nu auzisera de toaleta[doh!] si facusera peste tot... hmm... ce fac caii!!! (-_-)'
.
Ne'am plimbat, Irina si Denis o luau inainte, ca deh, dc sa ma astepte p mine care o tineam pe Alex sa nu cada! Lucky us cu Anca, statea cu noi ca nu venise cu role[kisses!]. Mi'am luat si mult'iubita mea vata de zahar[motivul pt care am vrut in parc] (^.^)
.
In sfarsit, am ascultat si corul, si apoi am plecat spre Herastrau[mda, deviere totala de la plan] si bineinteles ca nu a vrut nimeni sa luam masina pana la metrou => ne'a luat cca 30 min (-_-)
Nu mai zic de Denis care avea de gand sa ne tarasca 3 statii de metrou pe jos pana acolo...
.
In Herastrau a fost super OK [dc n'am mers din prima acolo???? BAKA!] Nu pot spune la fel si despre drumul de intoarcere... exceptandu'ne starea de zombie pt k eram pe role d 5 ore minim, nu stiam cu ce sa plecam! Sinistrati in Herastrau! La metrou nu aveam voie cu rolele => am luat masina pana la Romana, unde eu si Alex am luat metroul.
.
OoOoOokay! Pana aici totul a decurs perfect...

.

Doar ca la metrou, paznicul[BASTARD!] m'a luat de noua, si m'a pus sa'mi dau rolele jos... nu mai aveam nervii necesari sa ma cert cu el, asa ca am ramas in sosetute[+ca era rece si bineeeeeee ^_^].
In timp ce taxam el facea 'Vezi sa nu ti le pui pe peron, ti le pui in metrou daca vrei!' si apoi vine alt paznic 'AOLO! Ai lasat d'soara in sosete mah!' [Shit! dc nu era doar paznicul ala, sigur treceam (>.<)]

Si apoi, cand coboram scarile, REPLICA FINALA: 'hai incaltate ca racesti!' (o_O)|||
Adica m'a pus sa desfac rolele 15 min pt 5 metri, ca apoi sa'mi zica sa ma incalt ca racesc??? R U FUCKING KIDDING ME????
.
Pe langa asta am mai gresit si metroul, si cand a anuntat 'Aviatorilor' ii zic lu' Alex "Auzi! nu de aici am plecat???" LOL!

.
Mda, stati ca si maine am program, deci probabil ca o sa patesc ceva asemanator (T-T)

2 comentarii:

a spunea...

:))

Queen spunea...

BLA BLA BLA

role metrou febra

Na comm :))

Trimiteți un comentariu