05 martie 2010

Oh crap, not again!!!


Yeah, deja era prea frumos ca sa fie adevarat! (=_=)"'
Si cum cineva acolo 'sus' ma uraste, s'a scarpinat prin cap si: FLIPPENDO! It's F***ing Snowin'!!!

Eh, macar azi am stat acasa ca m'a durut burtica [si aratam ca un zombie ~ deh, oboseala], asa ca n'am avut 'minunata ocazie' sa ma 'bucur' de matreata de afara... ce tragedie! (O.O)
.
Daaaaar nu am scapat in totalitate... maine am furoshiki[impachetat 'sticle'] si dansuri.
Si culmea!!!! Furoshiki e de la 10:00!
10:00!!!!!!!
.
Nici nu ma trezesc la ora asta, da' sa fiu deja la scoala, sa mai impachetez si cutii de shervetele!!! q(>.<)p
Cred ca cine a facut programul asta e dupa ora Americii (;_;)!
.
+ ca acum 1h am aflat ca maine la dansuri trebuie sa mergem ~tobele~ in.... FUSTA!!!! (O-O) Geeze, de unde scot yo o fusta in mijlocul iernii??? [bine, inceputul primaverii, whateva' >_>]
oh, si fusta = piele fina => epilare! (U_U) Speram sa mai aman o saptamana pana la festival [lazy ppl]

Si inca ceva mirobolant! Mama tocmai a stricat usa de la balcon si nu se mai deschide [si a venit la mine cu: "S-a stricat usa ^_^" -> nu "AM stricat usa", ci "S-A stricat" adica singura s'a stricat biata usa]
Nu m'ar fi deranjat deloc, I mean, n'am mai iesit pe balcon de vreo luna, dar sunt de'a dreptul furioasa pentru ca apa mea minerala era acolo!!! (-_-)''

Yeah, like I said, somebody up there hates me!

BTW, am gasit pe minunatul si ultra'folositorul youtube acest video: (O_O) rabdarea n'are limite!



6 comentarii:

Lina spunea...

Da, furoshiki e la 10. Gandeste-te la mine care tre sa ma duc in paralel la parada de kimono si furoshiki x_x, ok..
Yeeee, mersi ca ai postat pentru mine!:x
Si e dragut ca ninge, ca din mai pana-n septembrie tot o sa fie canicula. God damnit.
Love ya

Irina* spunea...

omg. unii oameni sunt taaare dubiosi...

Crazy Bubble spunea...

da lina, just 4 u!!! nu postez la comanda pt oricine ^_^
Irina, yo's omul dubios??? (;_;)

Crazy Bubble spunea...

Oh... am inteles [watashi no baka baka baka]
te refereai la tipul din video k e dubios...
are sens, aha aha... ^_^

a spunea...

adica am stat 2 minute si 8 secunde ca sa ma uit la niste lebede din hartie, sau ce material era ala, si la sfarsit am vazut un barbat cu ochelari de soare care sta langa o lebada?! =))))
ce folositor e youtube-ul =))

Crazy Bubble spunea...

ha ha
da, sunt facute din peste 500 triunghiuri mici din hartie

Trimiteți un comentariu